RSS

freedom

28 Mei

menghitung setiap detik ketika masa dan waktu segalanya

Saat ini aku tengah jeles dgn krew tvalhijrah yang berada di Kota Bharu Kelantan…sabar je la.Diorg ada event di Balai Islam halamak! Kota Bharu tunggu nnt aku dtg yer…macam-macam hal lah, sebelum tu nak bg tau nih, 114.. haaa ada apa dengan nombor 114 yer? tu salah satu story yg aku nk bagi tau, itulahlah saluran tvalhijrah di ASTRO, tertunggu-tunggu jugak kan. alhamdulillah akhirnya masuk Astro.. Bangga pon ada, tercapai hasrat mereka-mereka yang bertungkus lumus segala benda.. aku pon happy gak sbb tak payah la letih nak menjawab soalan org lg “tv ape tuh?” “camne nk carik?” “kat astro tadak ka?” “tv ni cter pasal apa?” “sama mcm aljazeera ek?” hahhh!!! manyak letih wooo nak menjawab soalan tu… akhirnya soalan kerja aku tak terjawab, tak pasal2 balik ofis kena marah hihi.. tp takpa boss aku kan baik (dengan izin) opsss! errr, kembali mood jeles… aku sekarang sedang membilang hari untuk menerbangkan diri ini ohhh freedom! ke mana? tak jauh pon dekat je.. balik umah mak hehehe..

 
Tinggalkan komen

Posted by di Mei 28, 2011 in Kategori

 

Tinggalkan komen