RSS

Subak

30 Mac

Apa kejadah menda alah SUBAK ni… ahaa.. nak bagi tau ni.. hari ni aku keluar lepak dgn ex boss aku Syahril A Kadir… Lepak kat mana? hmm Subak tu la… Subak tu nama Restoran Bali… Cantik sangat tempat ni.. Teruja aku melihat keindahan tempat ni sunyi sepi bagaikan berada di kawasan pedalaman…ohh sronoknyer…tapi satu je yg buat aku geram je rasa cam nak gunting-gunting kepala makhluk peghisap darah ni…. NYAMUK!!! berbekas merah jugak kaki dan muka aku dibuatnya.. tapi takpelah janji perut kenyang lagi pun hari ni orang belanja…TQ Abg Syahril… =E

sumpah view tempat ni sangat cantik…

 

Getting there?

Drive along Lebuhraya Damansara-Puchong towards Puchong, with 1Utama on the left. After Ikea, keep left and turn right at the traffic lights but keep left and turn into Kampung Sungai Penchala. Go straight until you see a T-junction. Turn left and drive 500m, past some small shops and car workshops.

 

nota kaki :

dekat je dengan rumah aku.. tq abg syahril..

 

 
Tinggalkan komen

Posted by di Mac 30, 2011 in Kategori

 

Tinggalkan komen