RSS

BABY IM BACK

15 Apr

hahahahaha nak tergelak tgk blog aku nih… sampai bersarang aku tinggalkan.Sorry, lama jugak la aku membiarkan blog ini bersarang dan bertelur.. alamak… aku nak bercerita pun dah tada mood la… sebenarnya bila nak diceritakan masalah ni orang cakap semua manusia ada masalah.. ye la… manusia mmg tak lari dari masalah.. cuma terkadang lemah tu datang tiba-tiba bila masalah yang tak dpt difikirkan dgn mnggunakan kepala otak ni…slalu kita jumpa manusia-manusia yang perasan hebat, walhal hebat dia tu tada lah menyerlah pun… sekadar nama dan pagkat je tinggi sikit…apa ada hal dgn pangkat?? Tuhan tgk manusia sama je. amalan tu kena jaga kakak-kakak, abang-abang oiii.. terkadang manusia-manusia begini yang mengganggu ketenteraman awam…

Penampilan khas AL FARABI BAND, Dr Lutfi Ibrahim & Dato’ Dr. Maznah Hamid dalam program makan tengahari sempena hari penghargaan setiausaha De Palma Hotel

ok nk bg tau.. hari tu saya ada pergi cover hari penghargaan s/u, yang bes nyer aku tertarik tengok persembahan kumpulan ni. ::alfarabi:: sedap kan nama tu… rock islmik gnre lagu diorg… wow, tertarik untuk berkenalan. alangkah bhgianyer diorg menerima kehadiran aku di sana untuk mempromosikan lagu2 diorg. lagu2 diorg ni semua me-motivate-kan eh, ala semua ada unsur2 islam la.. klo dgr muzik dia cam muzik metalica yang rock tu la.. tp bile dgr lirik dia tu pergh!!!! unsur ketuhanan beb.. cayalah!!!

dlm pada tu aku cuba tny gak adakah alfarabi ni suatu icon islamik cmtu la lebih kurang soalan aku untuk organizer event tu. then dia jawab hmm dia akan buat AlFarabi sbg artis yang akan menghiburan event diorg. ok. act, bnyk lg nk tny tp memandangkan kesuntuntukan masa, takpe lah nantikan kemunculannya di tvalhijrah.. selamat maju jaya dalam bidang hiburan AlFarabi.

kat event tu juga aku dpt jumpa Iron Lady Datuk Maznah Hamid…

nota kaki :

hmm seronok buat news ni sbb dapat jumpa dengan pelbagai org, pelbagai karenah.. yang tak seronoknya manuia-manusia yang berlagak sombong dan hebat.. beware!

 
Tinggalkan komen

Posted by di April 15, 2011 in Kategori

 

Tinggalkan komen