RSS

PERAYAUAN?

21 Apr

Mungkin korang pernah dengan dan mungking tidak..Ya, itu yang menjadi persoalan aku… padahal pergi cover event ni pon still terpinga-pinga.. tp takpa.. aku budak baru belajar… aku mengaku banyak benda yang aku tak tahu dan ingin tahu… event ni anjuran suruhanjaya komunikasi SKMM.. dia punya event tentang menetapkan kadar perkhidmatan yang munasabah dengan perkhidmatan rayau iaitu panggilan roaming yang sedang menjadi tanda tanya semua… haaa roaming tu la.. aku baru dgr perkataan tuh.. apa pon thx to my super duper senior incik  Syahril sbb bagi tau aku tentang semua. dia jugak lah yang menggunakan perkataan ‘roaming’ ketika berada di luar kawasan malaysia dan menghubungi aku hehehehehe aku blur pada ketika itu!!! sbb tak pnah dgr =D ok la act pengumuman yang dibuat masa event tu bermula 1 Mei ni.. haaa bukan pada panggilan suara je malah caj perkhidmatan SMS jugak, antara kedua-dua negara. Malaysia dan Singapura sebelum ni pernah bentangkan kertas cadangan supaya perkhidmatan perayauan mudah alih kedua-dua negara diturunkan 30 peratus bagi panggilan telefon dan 50 peratus bagi SMS. So dah capai kata sepakat la… tnggu je la bulan Mei ni.

kat event tu dapat gak jumpa kawan lama yang terpisah secara tak sengaja.. tada la lama setahun je berpisah sbb semua dah bawak sijil diploma M**M masing2… hah?? wujudkah lagi? heeee ok nama dia Siti Mastura budak NTV7.. masih dengan kesengalan dia tak habis2 lagi dari kolej sampai dah keje =)

nota kaki :

horay horay hip hip horay… boss tetibe bagi BOD… baiknyer BOSS, tqsm..so dpt la cuti hari ini. sekian harap maklum…

 
Tinggalkan komen

Posted by di April 21, 2011 in Kategori

 

Tinggalkan komen